Sushi och magsjuka... Skulle inte tro det, va?!

Hallå eller!
Sämsta jag på att skriva, men jag har inte varit smart. Det är bara därför;)

- Nu är det såhär va.. Angående sushiätandet, äh, vi skiter i det va?? NÄÄÄÄ, skojja bara. TÄnkte bara säga att både jag och Erika har haft magsjuka och det har inte kännts sådär jätteroligt att sitta och äta sushi då för första gången!!

Jag ska möjligtvis hämta Erika från skolan idag,så isåfall blir det kanske snippa in på coop för att köpa lite:) Alltså ursäkta.. Men varför använder man ordet SNIPPA i det där sammanhanget???

/Petra


Kommentarer
Postat av: erika

så du har inte bestämt dig :) bra!

Men skriv till fridas mobil och säg om du kommer eller iinte ;) min är ju borta som du vet...

2009-02-12 @ 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0